Prekių pristatymas

  • Prekės pristatomos Jūsų nurodytu adresu arba į pasirinktą paštomatą, atsiėmimo punktą ar į Lietuvos pašto skyrių (prekes į atsiėmimo punktą pristatome tik jei užsakymo svoris neviršija 10 kg).
  • Pristatymo kaina visoje Lietuvoje priklauso nuo siuntos dydžio, svorio ir pan. (pristatymas Neringos savivaldybėje atskiru sutarimu).
  • Perkant prekių už 50.00 € ir daugiau taikomas nemokamas prekių pristatymas.
  • Prekes pristatys kurjeris.
  • Užsakymas laikomas gautu konkrečią dieną, jei jis padarytas ir apmokėjimas gautas iki tos dienos 11.00 val. Tuo atveju jei pasirenkamas atsiskaitymo būdas apmokėti už prekes kurjeriui jas pristačius, užsakymas laikomas gautu nuo jo padarymo.
  • Užsakytos prekės www.svariau.lt el. parduotuvėje pristatomos kurjerio pagalba ar individualiai sutarus su pirkėju.
  • Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta nėra pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista ). Taip pat privalo patikrinti ar siunta nėra pažeista iš vidaus, ar atvyko visos užsakytos prekės.
  • Tuo atveju, jei siunta pažeista ar trūksta tam tikrų prekių – siuntos nepriimti.
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeistoje pakuotėje ir atitinka prekių kiekį, kokybę ir  asortimentą.

Prekių grąžinimas

  • Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.svariau.lt el. parduotuvės administraciją nedelsiant bet ne vėliau kaip per 48 valandas.
  • Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu  +370 698 89088 arba el. paštu info info@svariau.lt.
  • Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus.
  • Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, privalo el. paštu  info@svariau.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
  • Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį.
  • Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
  • Pinigai grąžinami per 2 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.